سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمای لوور چیست

لوورهای آلومینیومی یا نمای دوکی افزون بر مانع شدن از برخورد مستقیم نور خورشید بر ساختمان، به مهندسان  معمار این امکان را می دهد تا نمای زیبایی را طراحی نمایند.
این لوورها نسخه تازه ای از نورگیرها می باشند که در اندازه های گوناگون ساخته می شوند و قابلیت آن را دارند که به صورت های افقی و یا عمودی در ساختمان تعبیه گردند.

نمای لوور چیست ، قیمت لوور آلومینیومی ، لوور دوکی ، انواع لوور ، لوور متحرک ، لوور چوبی ، لوور دوکی شکل ، لوور آلومینیومی متحرک
لوور دوکی – شیدر :
این مدل از لوورها قادر هستند با بهره گیری از تیغه هایی با مقطع دوکی شکل نماهای ظریف و خیلی چشمنواز ایجاد کنند که نتیجه آن افزون بر زیبایی نما آفتابگیرهای کاربردی و مناسب نیز می باشد. قطر این لوورها 100 میلی متر تا 400 میلی متر است و لوورهای آلومینیومی (ساخته شده از آلیاژ 6063 آلومینیوم) اثرگذاری اشعه های نور خورشید را تا 80% پایین می آورد و منجر به پایین آمدن مصرف انرژی تا 30% نیز می گردد.
این مدل از 3 بخش عمده شکل گرفته که با وصل شدن به سازه ایجاد کانکشن لوور را می دهد.
بخش متصل شده به سازه به اسم خورشیدی که دربرگیرنده دندانه ها است و همه مراحل نصب لوورها را از زاویه صفر درجه با بالا بردن 5/22 درجه ماکزیمم تا 5/67 درجه ممکن می کند.
نوکی که به عنوان محافظ بخش به کار می رود با دندانه های تعبیه شده بر رویش در بخش پایانی از یک سو به خورشیدی و از سمت دیگر به بخش اصلی وصل می گردد. مقطع دوکی که روی قسمت نوکی موجود است و باعث ایجاد همه نمای ساختمان می گردد.
End cap  گونه دیگری از جزییات نصب و تعبیه این مدل از لوورها است که برای وصل کردن از چپ و راست در ساپورت های ویژه و همینطور در بتن پایانی لوور قابل اجرا می باشد.  قطر mm100 تاmm400
لوورهای آلومینیومی (تولید آلیاژ 6063 آلومینیوم) تاثیر تشعشع نور خورشید را تا 80% کاهش داده و باعث می شود تا مصرف انرژی تا 30% کاهش یابد .
این سیستم از 3 قطعه اصلی تشکیل شده است .( که با اتصال به سازه بوجود آورنده مجموعه لوور می باشند)
قطعه اتصال به سازه به نام خورشیدی که دارای دندانه ها می باشد و کلیت قرارگیری لوورها را از زاویه صفر درجه با افزایش 5/22 درجه حداکثر تا 5/67 درجه امکان پذیر می سازد.
منقاری که نگهدارنده قطعه اصلی می باشد که با دندانه های موجود در قسمت انتهایی از یک سمت به خورشیدی و از سوی دیگر به قطعه اصلی متصل می شود .
مقطع دوکی که روی قطعه منقاری قرار گرفته و کلیت نما را می سازد .
End cap نوع دیگری از دیتایل نصب می باشد که جهت اتصال از چپ و راست در ساپورت های خاص و همچنین بتن انتهایی لوور کاربرد دارد.
در واقع این لوور ها نسل جدیدی از نورگیر ها هستند که در سایز های مختلف تولید شده و می توان آنها را به صورت های افقی و یا عمودی نصب نمود.
مدل ثابت :
این مدل از نمونه های پرکاربردترین شیدرهای لووری در گونه خود هستند که به خاطر ساده و به صرفه بودن شان و همینطور به خار تعبیه و نصب آسان شان می توانند بر روی نماهای گوناگونی از جمله نمای شیشه ای، ورق کامپوزیت و هر نمای دیگری که خواهان زیادی دارد نصب شوند.
مدل متحرک :
این مدل به وسیله کنترل از راه دور و یا سوییچی در اختیار مشتری ها قرار می گیرد و در ضمن  این مدل بوسیله اتصالات و قطعه های مخصوصی که در کنارش وجود دارد قابلیت سازگاری با  فن آوری های تازه را دارد و به صورت کاملا شخصی سازی شده می تواند عمل نماید. نصب این لوورها نیز به دو صورت ثابت و متحرک اجرا می گردد.
لوور های مکعبی
لوورهای مکعبی هم در اندازه های گوناگون ساخته می شوند و چارچوب کلی آنها از آلومینیوم است.
لوور های کامپوزیت
این لوورها بوسیله ورق کامپوزیت ساخته شده که جعبه ای شکل بوده و همه امکانات نمای کامپوزیت ا دارد.

لوورهای آلومینیومی شکننده نور خورشید –سیستم های نورگیر آلومینیومی
لوور آلومینیومی در بناهای مسکونی، اداره ها، مدرسه ها، مراکز ورزشی و در هر بنایی که در آن زیبایی و بوجود آوردن محیطی راحت با نور و دمای متعادل مدنظر است مورد کاربرد دارد. این لوورها توانایی دادن آنادایز جهت رنگ های، نقره ای، طلایی، برنز و سیاه را دارند و اگر از رنگ لاکی یا همان پودری استفاده شود می توانند در هر رنگ استاندارد واقعی رنگ، ساخته شوند. نورگیرهای آلومینیومی زاویه دار نیر اثر اشعه های خورشیدی را تا 80% پایین می آورند و منجر به پایین آمدن مصرف انرژی تا 30% می شوند. این نورگیرهای آلومینیومی به علت بهره گیری از آلیاژ 6.63 آلومینیوم زیادترین استحکام را در مقابل بادهای بیش از 150 کیلومتر بر ساعت در بحرانی ترین حالت ممکن را دارند که بعد از تعبیه احتیاج به مراقبی خاصی ندارند. طراحی گسترده و با جذابیت عالی تیغه ها با اندازه های 100، 120، 150، 170، 200، 225، 400 میلیمتر می تواند آمیزه جذاب و چشم گیری را به همراه مصالح گوناگون ساختمانی در نمای مدرن بناها پدید آورد.


خاله زنک

گردن آویز طرح اسم بند چرم

دستبند طرح تایپوگرافی مروارید

دستبند طرح تایپوگرافی

گردن آویز تایپوگرافی

گردن آویز طرح اسم

گردن آویز طرح اسم مروارید