سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع تابلو برجسته

انواع تابلو برجسته

در صنعت ساخت تابلو استیل در سال های گذشته به علت نبود دستگاه های پیشرفته، برش با قیچی های دستی صورت می گرفت، که این کار باعث کمتر شدن کیفیت و جذابیت حروف استیل می شد و سطح براق ورق ها را لکه دار می کرد و در لبه های آن موج های غیر قابل اصلاحی را به وجود می آورد، ولی امروزه با روی کار آمدن دستگاههای لیزر برش این ورقها بدون اشکال و با گیرایی چند برابر انجام می شود.

انواع تابلو برجسته

تابلوسازی چلنیوم

تابلو کامپوزیت

تابلو مغازه

حروف برجسته پانچی

حروف برجسته پانچی نوع دیگری از حروف برجسته  جدید می باشد. که با لبه چلنیوم و یا  پلاستیک ساخته می شود و دارای انواع  ومدلها گونه ها  می باشد. این نوع حروف  پلکسی رویه آن  با  سوراخهای  کوچک بریده می شود که یک پلکسی  شفاف  زیر پلکسی رویه  قرار می گیرد.برای جلوگیری از گرد قبار به داخل حروف است. .که  به  صورت  کاملا پلکسی  و لبه چلنیوم . و لبه چلنیوم پانچی  و لتر مکس  قابل ساخت می باشد.

حروف استیل نوعی از حروف برجسته می باشد. تابلوسازی حروف استیل بخاطر طرح ، ساخت و رنگ بندی و مدل های بروزش بسیاری از مشتریان گرامی را خواهان این نوع تابلو می کند.

حروف برجسته استیل از مجموعه حروف های فلزی می باشد. دیزاین حروف برجسته استیل بسیار زیبا است که نور در حروف استیل به صورت نورمخفی یا بعبارتی نوراندریک کار می شود و زیبایی خاصی به تابلو تبلیغاتی می دهد و همین امر باعث شده علی رقم اینکه در سالهای اخیر حروف های جدید، مانند حروف چلنیوم و تابلوهای فلکسی رونق گرفته است، و از دیگر حروف های فلزی همچون مسی و برنجی و آهنی استقبال چندانی نمی شود و باز هم حروف استیل بخاطر طرح و ساخت و رنگ بندی های به روزش هنوز بسیاری از مشتریان گرامی خواهان این نوع تابلو می باشند.


خاله زنک

گردن آویز طرح اسم بند چرم

دستبند طرح تایپوگرافی مروارید

دستبند طرح تایپوگرافی

گردن آویز تایپوگرافی

گردن آویز طرح اسم

گردن آویز طرح اسم مروارید